Ako postupovať pri nahlasovani záručnej opravy 

Vyplňte online formulár na stránke technickej podpory spoločnosti Asus.

Pred odoslaním si ho vyplnený vytlačte pre neskoršiu potrebu.

Počkajte na e-mail s RMA číslom.

Postupujte podľa pokynov v e-maili:
Po obdržaní RMA čísla si objednajte prepravu pomocou formulára pre prepravcu, viď. odkaz v e-maili s RMA číslom. Uveďte adresu, na ktorej bude produkt pripravený na vyzdvihnutie. Nemusí sa zhodovať s adresou, na ktorú bude po oprave doručený (adresa, ktorú ste uviedli v požiadavke o RMA).

RMA číslo začínajúce na CZA1 bude vybavené v servise ASUS Czech Service Ostrava.

 SK - 02 32 162 621
 CZ - 05 96 766 888

RMA číslo začínajúce na CZB1 bude vybavené v servise SIL.

 05 96 253 677

Odovzdajte produkt prepravcovi:
Na krabicu napíšte zreteľne RMA číslo. Do krabice vložte skôr vytlačený formulár a naň napíšte RMA, ak ho nemáte možnosť vytlačiť, napíšte len RMA na krabicu. Doprava tam aj späť bude zadarmo. Vami hradená bude iba v prípade mimozáručnej opravy.

 Pri reklamácii notebooku nemožno zasielať iba komponenty, ako napr. optické mechaniky, pevné disky, akumulátory atď. Jediná výnimka je reklamácia napájacieho zdroja. Vo formulári je nutné uviesť sériové číslo notebooku a v popise závady - zaslaný len zdroj. Z NB je taktiež možné vybrať pevný disk (ak sa ho závada zjavne netýka). Potom je nutné do popisu závady napísať - vyňatý HDD.

Ak RMA číslo neobdržíte e-mailom do 24 hodín v pracovných dňoch, skontrolujte si spamový filter vo Vašej schránke, prípadne volajte hotline.

 SK - 02 32 162 621
 CZ - 05 96 766 888