Na tejto stránke sa používajú COOKIES. Viac informácií nájdete na: Cookies

load


 

Máte po kúpe produktu
nejaký problém?

Nemôžete nájsť ovládač, stiahnuť príručku alebo ste nenašli
odpoveď na webovej lokalite zákazníckej podpory ASUS.

Podpora a servis zen-shop.sk

Podpora a servis

V prípade, že potrebujete cenovú ponuku na servisný úkon alebo ste nenašli požadovanú službu, kontaktujte nás e-mailom na servis@zen-shop.sk alebo telefonicky. V rámci poskytovania najlepších služieb Vám ponúkame rôzne spôsoby, ako nás môžete kontaktovať. Viac informácií.


NÁVODY a VIDEÁ

Podpora a servis zen-shop.sk

Podpora a servis zen-shop.sk

Podpora a servis zen-shop.sk

Notebook Tablet Windows 10

Online CHAT

konverzujte s informovaným tímom technickej podpory spoločnosti ASUS

Podpora a servis zen-shop.sk


 


Riešenie záručnej opravy

viac informácií

Zadať záručnú opravu (objednať zvoz do servisu)

Zistiť stav opravy

Servisné služby

Inštalácia Operačného systému

Downgrade Operačného systému

Recovery DVD

Update na Windows 10

Rozšírenie záruky

NOTEBOOKY  |  POČÍTAČE

Podpora a servis zen-shop.sk

V prípade, že ste nenašli požadované rozšírenie záruky alebo potrebujete poradiť s výberom záruky ASUS Premium Care pre Vaše zariadenie, kontantujte nás na obchod@zen-shop.sk
 

Prejdite na ASUS, zaregistrujte sa a staňte sa členom

Pred aktiváciou záruky je potrebné
Váš produkt registrovať.
Prihláste sa na stránke ASUS a v ponuke
vyberte možnosť Registrácia produktu.

 Zombyii

Podpora a servis zen-shop.sk

Člen ASUS
REGISTRÁCIA

Riešenie záručnej opravy

Pred reklamáciou prosím kontaktujte hotline technickej podpory, možno sa bude dať Váš problém jednoducho vyriešiť:

SK: +421 (0) 2 32 162 621
CZ: +420 (0) 5 96 766 888

Pokiaľ ani hotline nebude schopná pomôcť a odporučí Vám produkt servisovať, kontaktujte servisné stredisko.

 

Notebook / EEE / PDA / LCD / Desktop

Objednanie prepravy do servisu

Vyplňte online formulár
(pred odoslaním si ho vyplnený vytlačte pre neskoršiu potrebu)

Počkajte na e-mail s RMA číslom
Po obdržaní RMA čísla si objednajte prepravu pomocou formulára pre prepravcu, viď. odkaz v e-maili.

Odovzdajte produkt prepravcovi
Na krabicu napíšte zreteľne RMA číslo. Do krabice vložte skôr vytlačený formulár a naň napíšte RMA. Doprava tam aj späť bude zadarmo, Vami hradená bude iba v prípade mimozáručnej opravy.
 

Podrobný návod

Ako postupovať pri nahlasovaní záručnej opravy do servisného strediska.

Stav Vašej reklamácie môžete sledovať TU

Ak RMA číslo neobdržíte e-mailom do 24 hodín v pracovných dňoch, skontrolujte si spamový filter, prípadne volajte hotline:

CZ: +420 (0) 5 96 766 888
SK: +421 (0) 2 32 162 621

 

Príslušenstvo a ostatné produky

Pre reklamáciu príslušenstva ASUS a produktov ostatných výrobcov ponúkaných v internetovom obchode zen-shop.sk kontaktujte predajcu:

Euroline computer s.r.o.
Svätoplukova 7, 036 01  Martin

+421 (0) 43 4224 771
+421 (0) 905 468 328
+421 (0) 905 468 323

servis@zen-shop.sk

Pre produkty zakúpené cez internetový obchod zen-shop.sk. Pri komunikácii so servisom uveďte PN (p/n produktové čislo) a SN (s/n sériové číslo) zariadenia a Vaše kontaktné údaje. Do predmetu správy prosím napíšte: Záručný servis.

Riešenie pozáručnej opravy

V našom servise vykonávame pozáručný servis na všetky produkty predávané v internetovom obchode zen-shop.sk.
Pri komunikácii so servisom uveďte PN (p/n produktové čislo) a SN (s/n sériové číslo) zariadenia a Vaše kontaktné údaje.
 

servis@zen-shop.sk

Do predmetu správy prosím napíšte: Pozáručný servis.

 

Cenová ponuka

Pre nacenenie pozáručnej opravy postačuje doručiť zariadenie do nášho servisného strediska v Martine. Pokiaľ chcete využiť zvoz zariadenia kuriérom, pošlite objednávku zvozu na:
 

servis@zen-shop.sk

V e-maili prosím nezabudnite uviesť typ zariadenia (PN a SN), popis poruchy a Vaše kontaktné údaje. Do predmetu správy prosím napíšte: Pozáručný servis - preprava. Cena služby je:

5,90 €  s DPH  ( balíky do 10 kg )

Po analýze poruchy Vám zašleme cenovú ponuku na opravu, vrátane potrebných náhradných dielov.

Cenová ponuka na náhradné diely do 3 pracovných dní.

Pokiaľ s opravou nebudete súhlasiť, bude Vám účtovaný poplatok za základnú analýzu poruchy:

15,00 €  s DPH  ( pri osobnom vyzdvihnutí zo servisu )
20,00 €  s DPH  ( pri zaslaní kuriérom späť k Vám - balík do 10 kg )

Servis

Ak budete s opravou a cenou podľa ponuky súhlasiť, za analýzu poruchy neplatíte, doprava zariadenia späť k Vám je bezplatná.

Servis môže vyžadovať platbu za náhradné diely potrebné na opravu vopred.
 

Kompletný cenník servisných služieb


 

Kontakty na servis

Euroline computer s.r.o.
Svätoplukova 7, 036 01  Martin

+421 (0) 43 4224 771
 

servis@zen-shop.sk